Před půl rokem jsme vás informovali na našich stránkách o rekonstrukci jeřábu Snina 12,5t, kde byla provedena mj. kompletní rekonstrukce elektroinstalace. V současnosti jsme uskutečnili další rekonstrukci mostového jeřábu Snina, tentokrát s nosností 25t. Při této úpravě byla, vedle kompletní rekonstrukce elektro a doplnění FM na pojezdy, demontována kabina a ovládání z kabiny bylo plně nahrazeno dálkovým. Navíc na stejnou dráhu k danému jeřábu byl nasazen druhý, nový se stejnou nosností. Z důvodu statiky zde však bylo nutné namontování i protisjízdného zařízení, které mění povolenou vzdálenost sjetí jeřábů podle jejich okamžitého zatížení s přihlédnutím ke statice dráhy. Toto provedení protisjízdného zařízení je výhodné zejména z důvodu možnosti maximálního využití nosnosti jeřábů s přihlédnutím na maximální možné sjetí mezi jeřáby. To je užitečné například v případě, kdy pracují dvě pracoviště pod jeřáby vedle sebe a každé potřebuje svůj jeřáb. Při standardním protisjízdným zařízením by vždy jedno pracoviště bylo bez jeřábu. V našem případě mohou obě pracoviště používat jeřáby současně (při omezení nosnosti).
Jestliže vás zaujalo protikolizní zařízení s proměnnou vzdáleností sjetí, kontaktujte nás, na našich stránkách - Kontakty.
VF